Party..

Jag somnade halv 9 på kvällen i fredags, och sov i ca 12 timmar. Så jag trodde att jag lätt skulle klara av att va uppe halva natten och festa på lördagen, men icke... Gick och la mig rätt tidigt, mådde inge bra, kände mig dissad och förvirrad som fan. Orkade inte bry mig om att jag som höll i festen gick och la mig innan alla hade gått, o ännu mindre om mängden alkohol jag drack under kvällen. Dock var jag långt ifrån fullast, och jag slapp baksmällan vilket ju var rätt skönt... Sen har jag sluppit vara ensam idag också, då både Victor och Robin stannade kvar ett tag. :)

Imogon blir min bästaste Malin lika stor som jag, nämligen 18 år. Ska fira henne på Score med biljard/bowling + lite dricka :) Trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0