Rätt dygnsrytm

Nu har jag gjort det jag lovade mig själv att jag aldrig mer skulle göra.
Fan. Helvetes. Jävla. Skit.
Och till följden av det tvingas jag att göra något annat, som jag inte direkt ser fram emot...
Jag hatar det här, jag förstår inte varför jag alltid lyckas sätta mig i dessa situationer. Jag är verkligen kass :/

Nu vet jag i alla fall helt säkert vad jag känner.
Vad jag vill är en helt annan sak, det varierar från dag till dag, ibland t.o.m. från en timme till nästa. Jag ändrar mig hela tiden. Och jag blir galen.

Hursomhelst, nu ska jag snart ut till bussen och åka till skolan. Har vart vaken sen 8 imorse, när jag börjar 12.20. Det händer inte ofta kan jag lova, men min sömnbrist verkar har gjort att jag på något vis lyckats vända rätt på dygnet. Rätt bra ju.. :P

Kommentarer
Postat av: Suchi

jag kom inte i lördags tyvärr.. men jag pallade verkligen inte party .. så det blev mys ist :P
men jag hoppas du hade det najs iaf ;)
hoppas att det där som hände löser sig .. finns här om du behöver prata you know ;)
pusspuss på dig gums

2008-03-10 @ 20:54:25
URL: http://potatoo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0