Saturday night

Gårdagen var trevlig. Eller kvällen ska jag väl säga kanske. Spenderade den på Arena med Malin, och jag förstår faktiskt inte varför så många jag känner säger att det suger där... Jag tyckte det var som vilken nattklubb som helst, så dom som klagar kanske helt enkelt inte gillar att gå ut? Eller så var det jag som var för full för att inte upptäcka vad felet var på stället ^o)

Anyway..
Ikväll känns det ganska lockande att bara sitta framför TV:n och tjocka sig med chips och godis framför någon bra film (eller möjligtvis melodifestivalen, om man orkar). Men Victor vill ha med mig till Johan, så jag vet inte.. Ska jag va snäll mot han och följa med som jag lovat eller ska jag va snäll mot min kropp och undvika att festa ikväll igen?
Det kommer förmodligen sluta med att jag sitter hemma och surar och känner mig ensam för att jag bestämde mig för att inte orka gå ut. Det brukar bli så.. =/ Men det handlar ju inte så mycket om vad jag vill, utan mer vad jag orkar. Jag är så inihelvetes jävla trött.

Nu ska jag i alla fall ner och äta snart, och göra mig i ordning lite. Förhoppningsvis kommer jag fram till vad jag ska göra under tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0