Vårkänslor

Jag orkade mig in till stan igår i alla fall och det var ett bra val, visade det sig. Blev kanske lite mer dricka än vad jag tänkt mig... men fick ju allt gratis så ^^ Hihi. Lyckades faktiskt hålla mig vaken hela kvällen också, i alla fall fram till halv ett när vi satte oss på bussen hem.

Idag har det varit riktigt vårigt ute. Ganska härigt faktiskt, kom på mig själv med att tänka det när jag var ute och gick förut. Jag hatar våren annars, den är mest ångestframkallande enligt mig och all skit brukar hända just då. Men jag hoppas att den här blir bättre... och jag tror den blir det också :)

Snart kommer Victor hit. Vi ska kolla på film, eller något. Alltid trevligt.
Imorgon är det måndag igen och jag ska förmodligen till sjukhuset med mitt knä. Jippi :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0