Ångeeest

Tror jag fick sammanlagt 30 minuters sömn inatt. Kunde verkligen inte somna, trots att Victor låg bredvid mig. Massa tankar som malde runt i mitt huvud =/

Börjar få lite panik angående sommarjobb nu. Har fått 5 nej hittills, av de 17 jobben jag sökt. Resten har inte hört av sig. Dåligt tycker jag... men det kanske kommer mer denna veckan. Det är trots allt bara maj än.

Sedan har jag ångest över vad jag ska göra som projektarbete. Har två ideér som jag verkligen vill göra...
Antingen ett slags konståknings-magasin/tidning och åka ner till Göteborg och intervjua Adrian eller Christoffer och sen kanske åka till Helsingfors och göra ett reportage om EM där. Skulle va riktigt coolt om man kunde fixa VIP-pass så man får stå bland pressen och fota och kanske träffa någon av europas mest kända konståkare^^ Det är nog det jag helst vill göra, men sen har jag en annan sak som jag också alltid drömt om - nämligen att göra en egen bok/diktsamling med fotoillustrationer. Frågan är bara om jag vågar trycka upp mina privata dikter och lämna ut mig såpass mycket... Och om folk verkligen skulle vilja läsa dem.
Sedan är nackdelen med båda ideérna är att jag måste göra dem själv, när man helst ska va i grupp. Men jaja...
Har fram tills 2 juni på mig att bestämma mig så jag behöver ju inte ha råpanik än iaf.

Nu ska jag nog va duktig och plugga lite tror jag faktiskt... Om jag orkar. :P

Kommentarer
Postat av: astrid

vågar du göra den där diktboken så köper jag den! LÄTT!

2008-05-12 @ 16:44:16
URL: http://lillasandramarie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0