Det går framåt

Nu har jag cyklat lite på motionscykeln för första gången på över 6 veckor, det kändes ovant men otroligt skönt efteråt. Får inte cykla så länge än, men lite träning är hundra gånger bättre än ingenting! :)

Idag var det en lite konstig dag i skolan, vi hade klassråd och matte och sedan hål i typ 3 timmar innan jag och Therese skulle ha vårt nationella engelska-speaking test. Så vi satt i skolan och väntade i evigheter, men lyckades fördriva tiden rätt bra ändå. Vi kom fram till att det är sällan som vi verkligen är ensamma och pratar med varann, men när vi väl är det så är det LÄNGE och MYCKET! :P men det är alltid lika trevligt ;)

Sen efter skolan så åkte jag in till stan och mötte Malin och co, slutade med att vi tog en fika på Wayne's tillsammans med Anna och Victor. Blev lite hastigt kanske men fika är alltid uppskattat från min sida :D
Sen drog jag hem och tänkte plugga matte, men som vanligt blev det ingenting med det... Satt och pratade med min kära familj istället och kollade på TV, och sen hamnade jag här. Får försöka plugga i helgen istället, eller snarare jag MÅSTE plugga i helgen eftersom vi har två prov nästa vecka. =/ Blä.

En uppmuntrande tanke är i alla fall att det inte är mer än 3 veckor kvar till sommarlovet nu!

Kommentarer
Postat av: Suchi

hihi (A)
mja det kan jag tänka mig (A)

2008-05-24 @ 14:21:01
URL: http://potatoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0