Irriterande

Jag är fortfarande på dåligt humör. Har vart det i flera dar nu, troligtvis pågrund av att jag inte sover ordentligt. Det suger =/

Vet inte vad jag ska göra ikväll heller. Det blir troligtvis UNO en liten sväng i alla fall, Therese och Linda ordnar ju spelning där ikväll.
Annars är jag sugen på att gå ut, till något rockigare ställe, men känns tråkigt när man inte får dansa. Och det är så jävla irriterande när folk inte fattar det... Kan ni sluta fråga mig VARENDA HELG om jag kan följa med på krogen? För det går fortfarande inte! Det tar 6 jävla månader innan mitt knä är återställt och de allra flesta vet om det... (speciellt DU, din besserwisser....) Förstår inte att det är så svårt att komma ihåg...  blir bara sur, för jag vill verkligen följa med, men jag kan inte och det suger att bli påmind om det hela tiden.
Är rätt orolig för hur det ska gå på Arvika och Peace and Love. Är helt säker på att folk kommer dra med mig in i folkmassorna framför scenerna och att jag inte kommer kunna säga emot, dels för att jag så gärna vill kunna följa med och dels för att jag kommer vara alkoholpåverkad.
Men men.. det märks då hur det går :/

På ett sätt är det bra att jag inte har råd med Hultsfred, för jag skulle aldrig kunna hindra mig själv till att tränga mig fram och hoppa för att få se Linkin Park i verkligheten.
På tal om band och spelningar förressten, så fick jag reda på att Coldplay kommer till Globen i september. Jag vill dit! Någon mer som vill?

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en fin kväll :)

2008-05-31 @ 17:29:16
URL: http://sannawiberg.blogg.se
Postat av: carro

hm låter lika kul som min dag !
kram

2008-05-31 @ 17:30:19
URL: http://underbliven.blogg.se
Postat av: Suchi

Men du gumman vi sätter en stor skyllt på dig och skriver något som typ ... skadad och hoppas att folk flyttar på sig när du kommer (A)

2008-06-01 @ 22:38:21
URL: http://potatoo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0