Lovelovelove

Jag tror jag har blivit lite nykär igen :D
Och det känns som om jag håller på att bli toffel också... men jag orkar inte bry mig om det just nu, jag vill bara vara med digdigdig hela tiden!

Igår var jag i alla fall hemma hos min bästaste Malin :) Vi käkade pizza, kollade på film, bakade negerbollar, drack alkoläsk, pratade och bastade ^^ Mycket trevligt. Svea gjorde oss sällskap hela tiden också (första gången någonsin jag sett en hund som är med i bastun:P).

Idag blir det bara lungt. Har varit så trött på sistone och är det fortfarande, jag vet inte om det är för att jag inte får träna som vanligt... Men det är mycket möjligt. Ska till sjukgymnasten imorgon igen iaf, förhoppningsvis säger han att jag får börja styrketräna lite nu. Jag hoppas verkligen det. Skulle va kul om jag kunde få börja hänga med Linda till Livskraft nu när hon har köpt gymkort där och allt =)

Kommentarer
Postat av: Suchi

Dom gör mig glad just nu :D Det är en bra sak tycker jag :)
skulle va kul och se dom (A)
På tala om att se band! P&L snart!

2008-05-18 @ 19:45:39
URL: http://potatoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0