Privatvisning av Peter Siepens mage ;)

Ååh, jag är så sjuuuukt jävla trööött!!

Igår eftermiddag/kväll var det Vårruset i Karlstad och jag och Linda var där och skulle filma. Och vet ni en kul sak? Jag fick intervjua Peter Sipen :DD är lite lagom stolt över det faktiskt, även om han är lite ehrm.... speciell :P 
Han visade magen 3 ggr för oss, haha !

Mindre kul var det att komma hem helt stelfrusen klockan halv elva på kvällen, när man skulle upp tidigt och köra halkbana idag. Men det gick bra iaf, det var lite småkul att sladda runt där och det är rätt jävla skönt att få det gjort. Så nu är det bara uppkörningen klar, sen har jag förhoppningsvis mitt körkort ;)

Ikväll blir det LUNGT som fan, orkar inte göra nånting :P
Känner att jag har överansträngt mitt ben rätt mkt på sistone dessutom, så behöver vila upp mig lite...
Får iaf sällskap av Victor, som är påväg hit nu :) Mysmysmys.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0