Skrivlust

Shit vad aktiv jag har blivit här på sistone. Det händer inte särskilt mycket i mitt liv, men jag verkar ha fått tillbaks skrivlusten igen i alla fall, på något mystiskt sätt... Men det gillar vi! :)

Jag smet iväg från skolan tre timmar tidigare idag för att jag hade ont i huvudet och inte riktigt pallade... Fast mest för att jag längtade efter Victor och ville hem och kela med honom (A). Och kel blev det minsann, tihi <3
Sen såg jag dubbelavsnitt av Andra Avenyn som jag aktivt börjat följa nu (jag, Astrid och Elli ska ju till Göteborg på inspelningen snart så man måste ju veta vad skiten handlar om:P) och jävlar vad lätt man man fastnar säger jag... damn. Dock så var det sista avsnitten på säsongen så nu får jag gå och våndas ända till september. Bah, jag förstår varför jag slutade med att följa TV-såpor...

Imorgon ska vi tydligen till universitetet med textgruppen. Ingen aning vad vi ska göra där, men... är säkert roligare än att sitta i skolan iaf. Hoppas jag.
Sen ska jag fika med Malin också! :D det vet jag blir roligt. Love that girl :)

Kommentarer
Postat av: Astrid

Jag har också börjat småkolla lite xD Man kan ju inte komma dit helt ovetande lixom ;)
Jag längtar så :)

2008-05-21 @ 21:43:11
URL: http://lillasandramarie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0