Sluta med impulsgrejer

Fuck, jag fick inte jobbet på Face2Face i Oslo.. trodde inte det heller iofs, men ändå. Fan.

Helgen har vart lugn också, spenderat största delen av tiden med Victor. Fick tre erbjudanden igår om att hänga med på grillning/fest, men tycker det är lite sent att komma med sånt samma kväll... Hade folk sagt till mig tidigare så hade jag lätt hängt med, men det är lite svårt för mig med impulsgrejer just nu p.g.a mitt knä. Inte så lätt att ta sig överallt =/ så det var lite deprimerande. Men men. Hade ju Victor iaf, alltid mysigt att vara med honom ^^
 
Idag ska jag nog med och se när bror min spelar gitarr någonstans :P sen ut och käka pizza med familjen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0