Snart så!

Snart snart SNART får jag äntligen börja träna igen! Styrketräna iaf.
Var hos sjukgymnasten idag och han sa att knät såg jättebra ut. Kändes riktigt skönt att höra, man behöver få göra det ibland för att orka kämpa vidare :) För det är fortfarande rätt jobbigt, speciellt det med att jag inte får gå normalt i trappor eller ja - inte kan gå normalt över huvudtaget... Men snart så =)

Jag borde egentligen plugga nu (och helst borde jag egentligen ha gjort det redan) men jag har noll energi över till det. Orkar verkligen inte, pallar inte skolan för tillfället, vet knappt hur jag ska stå ut ända till sommarlovet. Nej så illa är det väl kanske inte... Men tänk om man ändå kunde slippa alla läxor och sånt som man måste göra hemma. Eller om man kunde va duktig och göra allt i skolan istället så att man slapp det. Tänk om....

Tror nästan jag ska gå och borsta tänderna och göra mig redo för sängen nu. Det känns som om jag bara får mer och mer sömn att ta igen, och om jag inte börjar ta igen den på riktigt nu så vet jag inte vad som händer. Förmodligen blir det så som det blev i höstas, och det vill jag helst inte vara med om. Så natti natti, gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0