Valborg

Ja ni, saker och ting blir visst aldrig som man har tänkt sig..
Jag hade planerat att va nykter på valborg för en gångs skull, mest för att jag är rädd om mitt knä men också för att jag inte kände för att supa som alla andra sveriges ungdomar... Men så blev jag självklart bjuden på en massa mumsigt av olika folk, och eftersom jag inte klarar av att tacka nej till sånt så var jag tvungen att dricka det. Så det blev både öl, smirnoff, vin och whiskey. Bra där, madde!

Det vart en väldigt trevlig kväll ialla fall. Var hemma hos Malin och Fia och grillade med dom, Victor, Tonii och nån kompis till han. Jocke tror jag han hette ^o) Sedan drog dom till krogen vid elva, och jag och Victor åkte hem till han och sov. Mysmysmys <3

Idag vet jag inte vad det blir. Lungt tror jag och hoppas jag, eftersom jag och Malin ska till Nöjes imorgon ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0