Värdegrundsdag

Idag är jag på dåligt humör. Eller jag blev det för några timmar sen, det som utlöste det var att jag fick nog av att räkna matte och insåg att slutprovet imorgon kommer gå rakt åt helvete... Sedan är mamma knäpp och så har jag fått tillbaks vissa tankar som jag trodde att jag aldrig skulle behöva tänka igen... Som jag verkligen trodde att jag hade förträngt =/ Upptäckte att jag bara har sett det från en och samma vinkel hela tiden, när det finns tusen miljarder andra vinklar... Men men

Idag hade vi värdegrundsdag i skolan. Fick gå och lyssna på en massa föreläsningar, de flesta var faktiskt jättebra och värda att gå på. Den bästa var i slutet med Jesper Odelberg, han är min nya idol ;) Helt underbar var han, och då ska tilläggas att det är väldigt få ståuppare som jag verkligen gillar och orkar lyssna på i en hel timme! Och dessutom skratta åt nonstop i princip (kan i och för sig bero liiiite på att jag var trött som ett as)

Slutade väl runt halv 4 och då stack jag direkt till gymmet. Sedan tog jag bussen hem, käkade och pluggade matte tills jag storknade, ungefär. Ska nog sova alldeles snart, för har knappt gjort det inatt... Lyckades drömma mardrömmar om ekvationer :O Det är nog rätt illa... :P haha!

Imorgon blir det stan - fika med Malin och köpa födelsedagspresent till pappa =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0