Wooh

One republic - Stop & stare
Fy satan vilken bra låt! Den går på repeat hos mig just nu.
Ladda hem vetja! =)

Idag har jag pratat med norsken från face2face. Tror det gick hyfsat bra, dock sa han att jag var lite ung och hade lite mindre erfarenhet än många av de andra... Men han skulle höra av sig igen. Så jag hoppas fortfarande, vill verkligen ha det där jobbet!

Fick reda på att jag är ledig imorgon också, jäkligt skönt måste jag säga. Speciellt nu när det är så underbart väder ute. Det är synd att jag är opererad och halvt handikappad fortfarande, annars skulle jag lätt tagit en runda i skogen imorgon. Längtar verkligen efter den dagen när jag får göra det igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0