Helg :)

Konstigt att jag inte känner av någon träningsvärk idag. Spinningen igår var jobbig som satan! Men det var gött efteråt i alla fall.

Idag har jag vart i skolan och jobbat lite med TV-programmet, sen gick jag på stan en timme och brände pengar medan jag väntade på bussen. Det är sjukt hur pengarna kan rinna iväg sådär... Köpte inte ens mycket, utan mest nödvändigheter, men nu är snart pengarna för den här månaden slut igen. Måste ge 400 kr till mamma imorgon också nämligen, för hon hjälpte oss att boka en stuga i Göteborg till den 6 december. Snart åker vi, wie!

Ikväll ska jag på bio med Victor, premiären på Saw 5 ^^



Kommentarer
Postat av: Suchi

Svara: det klart vi får ficka en andra gång! du måste ju också få va med! <3 hoppas du hade trevligt på bion iaf! :D

2008-11-08 @ 03:20:28
URL: http://potatoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0