Helvetesdag/vecka

Som sagt, jag gillar inte denna veckan.

Igår var nog en av dom värsta dagarna på länge... Det var planerat att jag och Christian skulle filma skolsköterskan 11.30, och min morgon var förjävlig så jag hade ingen som helst lust att gå till skolan (speciellt inte när jag inte hade några andra lektioner förutom engelska på eftermiddagen). Men har man planerat något så har man, anser jag, så efter att ha missat bussen jag skulle ta så fick Victor tillslut skjutsa mig på CYKEL in till stan eftersom det inte gick några andra bussar och jag inte hade tillgång till bil.

Så efter en jäkligt kall cykeltur så var jag äntligen på skolan, bara för att upptäcka att skolsköterskan var sjuk. Så det blev ingen filmning, och min engelska började inte förrän några timmar senare så jag orkade inte vara kvar på skolan. Drog hem med Victor och sov istället, tills jag skulle åka och jobba senare. På jobbet gick det också dåligt, såklart.

Slutade klockan 21 och hade träning 21.30 så det blev att stressa som en galning för att hinna. Väl i ishallen fick jag i alla fall ett bra slut på min dag, eftersom dom skulle börja träna på uppvisningen. Det var inte tänkt att jag skulle vara med egentligen, men jag testade igår och upptäckte att mitt knä faktiskt klarade av det ganska bra, och det var HUR KUL SOM HELST! Mindes helt plötsligt vad det är jag älskar allra mest med konståkningen.
Så efter en helvetisk dag fick jag i alla fall somna med ett leende på läpparna.

Nu måste jag skynda mig till bussen, hejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0