Jobbjobbjobb

Gött att dom har ändrat arbetstiderna nu så att vi slutar 21.00 istället för 21.15. En kvart gör stor skillnad! För det första så är folk så jäääävla griniga när man ringer efter kl 21, och för det andra passar det mig bra eftersom jag hinner till konståkningsträningar som börjar 21.30 på onsdagar ;D

Imorgon ska jag till jobbet en halvtimme tidigare för att göra några extra sälj, alla ska tydligen göra det för att vi ska till Sunne nästa helg på konferans/firmafest... Är lite nervös inför det, jag känner typ ingen på jobbet och så ska jag dela stuga med nån som jag inte har nån aning om vem det är? :S heh.. förhoppningsvis har jag lärt känna folket efter den helgen i alla fall! Det blir nog kul.

Har asont i huvudet nu så ska gå och lägga mig snart. Borde göra engelskaläxan egentligen, men pallar inte det så fixar det imorgon istället. Jag börjar ju trots allt 13.40 =)

Kommentarer
Postat av: astrid

svar: Tack så mkt sötnos! Kommer till skolan imorron :)<3

2008-11-18 @ 22:20:51
URL: http://disktrasa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0