Konståkning

Huh, bion igår var äcklig. Som väntat iofs då men... :P fattade faktiskt ingenting av själva handlingen, utan den var mest bara äcklig. Så gillar man inte vidriga filmer så är Saw 5 inget jag rekommenderar.

Annars var jag i ishallen kl 10 imorse igen och tränade småbarn. Tog beslutet idag att börja ta tag i konståkningsträningen själv igen, tror jag ska åka dit en timme tidigare på lördag och köra lite. Känner att jag börjar lita lite mer på knät nu, och sjukgymnasten säger ju att det inte är farligt med vändningar och sånt längre, så jag får väl dra dit och känna efter lite. Tyvärr kommer jag inte ha tid att vara med på alla träningar i veckan ändå, eftersom jag jobbar vissa kvällar. Men men. Kan vara kul att träna litegrann för skojs skull bara ^^ Och inte minst att träffa allt folk igen. Saknar det!

Efter ishallen var jag med mamma till stan och fixade fars dag-present samt en löparjacka till mig själv. Planerar att inviga den om en stund, ska se om jag lyckas få med mig min käre far till spåret också.

Ikväll blir det slappa, äta pizza och kolla på Stjärnor på is typ. Göttans :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0