Lyckat

Höh, misslyckad kväll igår... Tur att jag inte gick och köpte någon shysst, dyr halloween-dräkt, kan jag säga.

Sen gick jag upp tidigt helt i onödan imorse också. Kl 8 imorse var jag uppe och skrapade rutorna på bilen, för att sedan bege mig till ishallen där det inte fanns några barn. Alla var sjuka eller nåt? Jag vet inte... i alla fall så fick jag vara med och träna en annan grupp istället, som bestod av tre barn som redan hade två tränare. Lyckat. Tur att jag får betalt för att vara där iaf!

Idag kommer tydligen mina kusiner från Jönköping hit. Dom ska fira min bror som fyller år på måndag, så ska dom sova här inatt. I min brors rum, vilket innebär att han ska sova inne hos mig. Kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0