Måste lära mig

Jag kommer vara fullständigt utpumpad efter det här året känns det som.. Konstigt att jag inte har blivit sjuk än, jag brukar bli det när jag stressar såhär. Jag har jobbat tre kvällar den här veckan (för att komplettera förra veckan då jag bara jobbade en) och så ska jag iväg och jobba tre timmar idag också... Roligt värre. Slutar i alla fall 17.30 och efter det tänker jag bara ligga i soffan och äta chips resten av kvällen. Var uppe klockan 8 imorse för att dra och träna också, först en timme själv och sen som tränare för småbarnen. Det gick rätt bra, men är trött som fan nu. Blä. Nästa vecka kommer inte bli rolig heller.. Vi har inlämning i engelskan, och jag har inte ens kommit halvvägs i boken som vi ska läsa och göra en recesion på, sen faller mina enda sovmornar i veckan bort p.g.a utvecklingssamtal, möten och filmning. Så måste jag ju jobba två kvällar minst också, och nästa helg kommer försvinna i ett nafs eftersom jag är i Sunne med jobbet då. Nu är det i alla fall bara två veckor kvar till GBG och efter det är det bara två veckor kvar till jullovet. Hoppas att jag får chans att sova lite då och slipper va i ishallen tidigt varenda morgon, för det pallar jag inte. Jag hatar att jag har så svårt att säga nej till saker, jag borde verkligen lära mig det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0