Oasis och Labero

Trött, trött, trött.... Fattar inte hur jag kan vara så trött jämt? Har gått runt som en zombie hur länge som helst nu känns det som, trots att jag sover 6-7 timmar varje natt, tränar och äter någorlunda bra så orkar jag ingenting. Eller kroppen orkar, men huvudet hänger inte med för fem öre. Jobbigt.

Unnade mig en sovmorgon imorse. Eller ja, jag HAR ju faktiskt sovmorgon på torsdagar annars också, men då har jag vart duktig och gått upp tidigt ändå för att köra rehab. Idag tänkte jag köra lite spinning istället, kl 19 på Livskraft. Ska nog sola lite innan också tror jag, så ska åka in snart.

Funderar på att köpa biljetter till Oasis i januari. Och så vill jag se Joe Labero också, som kör shower i Stockholm i januari-februari. Skulle va jäkligt coolt ju, synd att allt ska kosta så mycket jämt =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0