Sista lovdagen

Nu har mina släktingar precis åkt härifrån efter att ha firat Christoffer med middag och fika. Det var trevligt och mumsigt, men har lite dåligt samvete nu för att jag lyckats gå upp 3 kilo. Har en känsla av att en stor del av vikten är muskler, men ändå... Känns ändå inte dierkt kul, så nu ska jag åka till gymmet igen snart och bota ångesten. Sen blir det myskväll med té framför TV:n tror jag, och tidig sömn eftersom skolan börjar igen imorgon. Jag hade verkligen inte tackat nej till en veckas lov till, kan jag säga. Känner mig inte alls utvilad =/

Längtar som tusan till Bullet for my valentine i Göteborg nu, har börjat lyssna igenom deras senaste skiva och jag gillar den starkt! I alla fall vissa låtar. Så nu hoppas jag bara att de är lika bra live.. :) Annars är det värt en helg i Göteborg ändå, det var länge sen jag var där och jag älskar den staden.
Bara 5 veckor kvar nu ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0