Släktkalas

Så var det söndag igen, då. Helgen bara swischade förbi som vanligt.

Har umgåtts med släkten mest hela tiden, mina kusiner från Göteborg var här för att fira bror min som fyllt år och mormor och morfar som firade 45-årig (?) bröllopsdag. Så igår fick jag agera chaufför och skjutsa hem en massa folk, tjänade lite pengar på det så det var gütt! Min mage mår inte så bra nu dock, det var blivit på tok för mycket kakor och grejjer. Usch.

Tränade ju konståkning själv igår också, det var hur skönt som helst. Knät kändes rätt stabilt och jag kunde göra ganska mycket utan att känna någon smärta alls, så jag håller tummarna ordentligt nu för att jag ska kunna komma tillbaka till formen jag hade innan jag skadade mig.. Även om jag vet att det blir tufft. Måste ju fortfarande köra rehab ett par gånger i veckan, så jag ska dra till gymmet lite senare idag tänkte jag. Får se om jag hinner va med Victor sen stund sen också. :)

Kommentarer
Postat av: Josefin

Häftigt att bara kunna köra sådär..men det var väl några månader sen du tog ditt körtkort. Jag kommer också att få vara chaufför sen antar jag, speciellt till Maxi och Kilene. Hehe..men nu har jag kört på motorväg och körkortet närmar sig. Kan du lära mej konståkning? =P Har jag alltid velat lära mej. =)

2008-11-16 @ 16:07:53
URL: http://msjoan.blogg.se/
Postat av: astrid

härligt att maddyn är tillbaka på isen :)

hejar på dig <3

2008-11-16 @ 17:54:03
URL: http://disktrasa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0