Smart

Usch, vad jag hatar den här känslan. Förstår inte egentligen varför jag ska behöva känna såhär när det är andra personer som har gjort "fel"... Men jag är väl sån. Får skuldkänslor för precis allt :/

Idag var vi och simmade på hälsopedagogiken, det var gött. Var vrålhungrig efteråt dock, så det slutade med att jag tryckte i mig allt jag kunde komma åt (i princip) när jag kom hem, så nu har jag asont i magen och dåligt samvete över det också. Smart Madde!

Min dator är helt cp, så jag sitter på päronens nu. Min får för sig att stänga av sig varannan minut, troligtvis är det vattenkylaren (heter det så?) som krånglar igen, får se när bror min har tid och kolla på den för själv är man ju helt inkompetent när det gäller såna saker.. :P

Kommentarer
Postat av: astrid

Dåligt samvete över mat är det sista du behöver tänka vännen!

2008-11-17 @ 21:15:27
URL: http://disktrasa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0