Jag älskart!

Igår var jag hos sjukgymnasten, han fick mitt humör att toppas rejält ;D jag får både börja åka skridskor (utan att hoppa eller göra nåt avancerat dock) och gå på grupp-pass! Så nu ska jag testa på allt det där på Livskraft som jag har velat testa så länge - spinning, boxning, yoga...

Igår hade jag, Linda och Astrid klädbytardag också :) Det är en trevlig grej tycker jag. Sen stack jag och jobbade mellan 5 och 9 på kvällen, det gick också bra. Allt känns bra nu, jag älskart!

Om man ska klaga på nånting så är det väl att jag börjar bli förkyld... Det började igår och var värre när jag vaknade förut, så nu har jag tryckt esperitox och c-vitamin i hopp om att bli friskare :P
Ska nog dra och träna snart ändå, styrka blir. Men tar det nog rätt lungt I guess.

Ikväll blir det bio med mamma och mormor också, Mamma Mia ska vi se. Så nu är det upp till bevis om den är så bra som alla säger!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0