Paddling

Igår hade jag min första lektion i Hälsopedagogik. Jag bestämde mig för att inte byta kurs ändå, jag fick inte plats i Svenska C-gruppen och de ändrade tiden så att jag skulle kunna hinna dit, så det var skönt! Är glad att det fixade sig, för kursen verkar hur kul som helst. Blev lite skraj när jag kom dit igår bara och fick reda på att vi skulle PADDLA! Jag bara oh no, jag kommer fan ramla i eller något. Hade ju aldrig paddlat innan. Men det gick bra tillslut i alla fall. Puh ^^

Sen stack jag till jobbet, det gick åt helvete kan man säga. Gjorde ett sälj på fyra timmar, heh... Men det kan ju inte gå bra jämt heller.

Idag har jag hunnit med en hel del. Gick upp rätt tidigt för att dra in till stan och träna. Sen stack jag till Swedbank för att fixa VISA-kort, ska bli skönt att slippa mitt Maestro som inte går att betala med någonstans typ. Efter det drog jag hem, var med Victor en stund och käkade, och sen stack jag till ishallen för att träna småbarn. Och nu ska jag snart slänga mig i soffan för att kolla på Andra Avenyn och Maria Wern - främmande fågel! :)

Kommentarer
Postat av: astrid

nu har jag kollat på de 3 första avsnitten av säsongen ^^. Du vet ju hur jag är, har noll tålamod :P

2008-09-23 @ 22:31:42
Postat av: Maddyn

hehe, jaså du ;D jag har i alla fall tålamod nog att kolla på dem i ordning allteftersom dom visas på tv:n ^^

2008-09-24 @ 11:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0