Provision

Helgen försvann visst i ett nafs.
Har spenderat tre dagar i Sandviken på en tränarkurs i konståkning. Jag och Isabelle drog dit på fredag kväll och sedan kom vi hem inatt. Det har vart hur bra som helst, lite jobbigt med teori i flera timmar om dan men det funkade tack vare att vi hade världens bästa kursledare :) <3

Tur att jag är ledig från skolan idag, hade aldrig pallat det tror jag. Gick upp vid halv 10 imorse i alla fall och stack och tränade, och nu väntar jag på att Victor ska komma. Om han nu hinner det innan jag drar till jobbet vid halv 5... det märks.
Sist jag jobbade gick det hur jäkla bra som helst, förstår inte hur jag lyckades sälja 16 tidningar på 4 timmar, men på något sätt gick det och jag kom upp i provision (93 kr/tim). Me like! :D hoppas det går lika bra idag. Förväntar mig inte det dock, jag hade nog mest tur sist. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0