Sjukligt trött?

Jag såg hemsk ut när jag vaknade imorse. Ett tecken på att jag sovit alldeles för lite denna veckan, eller i alla fall dom senaste två-tre nätterna... Det är rätt illa när man kommer till skolan och en kille påpekar att man typ ser sjuk ut. Haha.

Jag och Linda gjorde en kortis-dag i skolan idag, redigerade i drygt en timme, sen orkade vi inte mer så vi bestämde oss för att gå hem. Fast jag stack till gymmet först och tränade en sväng först. Det var skönt. Nu väntar jag på mat och sen ska jag in till stan en sväng på Kulturnatten. Blir nog ingen lång stund där dock, jag har som sagt sovit alldeles för lite den senaste tiden så jag behöver komma i säng i rimlig tid. Ska ju ut och fira Linda imorgon också, och då vill jag gärna känna mig någorlunda pigg och fräsch =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0