Snart helg

Idag har jag haft möte med en backslick-snubbe från IF Göta. Jag och Linda filmade ju Vårruset i Maj och nu ska vi redigera filmen åt dem, så han var och skulle förklara hur de ville ha det och kollade på hur långt vi kommit osv. Han verkade hur nöjd som helst med det vi gjort hittills, så det var skönt! Sen är det mindre skönt att sitta själv och redigera dom här två sista APU-veckorna eftersom Linda är i Stockholm... men men.

Imorgon ska jag bara till skolan för att hämta kameragrejor som ska med till Färjestad på lördag, jag ska vara med och filma trav då nämligen. Jag och Calle tror jag det var, vi skulle tydligen få betalt för det också ^^ Passar rätt bra eftersom jag inte får ut särskilt mycket lön denna månaden.

Imorgon blir det nog bio (IGEN, känns som om jag är på bio hur ofta som helst nu för tiden) med Victor. Mirrors ska vi se, alla säger att den är läskig och jag hoppas det, är så trött på att aldrig bli rädd för skräckfilmer :P hehe.




Satt en stund vid älven innan jag åkte hem idag,
det börjar bli sådär fint nu som det alltid blir på hösten :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0