Stockholm imorgon

Jobbet gick finfint igår med, jag kom upp i provision igen ;D såna stunder, när man får känna sig lite duktig, så är det faktiskt kul att jobba.

Idag vaknade jag bredvid Victor, han sover fortfarande, men jag har redan ätit frukost och sånt för jag tänkte vara hurtig och sticka ut och springa snart. Sen ska jag till ishallen och träna små barn i konståkning, och sen blire hem och (för första gången på väldigt länge) spendera kvällen framför TVn. Packa måste jag göra också, för imorgon drar ju jag och Victor till den stora staden för att se Coldplay! :) <3



Kommentarer
Postat av: Suchi

visste inte att du skulle se dom :P

2008-09-16 @ 15:27:05
URL: http://potatoo.blogg.se/
Postat av: Madde

då kan du inte ha läst min blogg på ett tag (eller inte så noga iaf), för jag har skrivit det innan ^^

2008-09-16 @ 22:11:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0