Ta-hand-om-mig-själv-dag

Härlig söndag.
Var astrött imorse, var ju tvungen att gå upp klockan 8 för att dra till ishallen och träna barn. Men piggnade till lite av det, så var duktig och stack och tränade lite step/styrka efteråt. Sen åkte jag hem och åt och tog en uppfriskande dusch + att jag peelade och smörjde in hela kroppen och fötterna. Ska peela ansiktet sen också och lägga ansiktsmask tror jag :) Ska ha en liten ta-hand-om-mig-själv dag idag tänkte jag, tycker att jag förtjänar det efter den här veckan/helgen faktiskt. Hihi. Är sugen på att åka på ett riktigt SPA, det skulle va grymt härligt. Någon som vill haka på, någon gång under hösten typ? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0