Unionstravet

Igår var jag som sagt och såg Mirrors med Victor. Vidrig film måste jag säga! I alla fall en scen :P vågade inte kolla ens, och om inte jag vågar det så är det illa... Tyckte filmen var jättebra i början, sen blev den sämre och sämre. Så i helhet kan man väl säga att den var helt OK.

Sen idag var ju jag och Calle på Färjestad och filmade Unionstravet. Fick sitta och vänta mestadels av tiden, så det var lite drygt...  Men vi fick ju pengar för det, så ^^ Helt klart värt!

Nu ska jag bara slappa resten av kvällen, är för trött för att göra något vettigare :P var ju uppe tidigt imorse och tränade ungar i konståkning, och ska upp imorgon med så. Film och godis blir nog!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0