Helt underbart

Stockholm var underbart. Coldplay var underbara. Jag har aldrig sett något liknande, det var helt crazy. Sättet de la upp konserten på, deras energi på scenen, deras musik... De spelade alla låtar jag önskade att se skulle spela. Och det var bra rakt igenom, verkligen. Får ni chansen att se dessa grabbar, så gör det!! Bättre livband får man leta efter.

Idag kom jag hem med tåget kl 11.30, för att sedan dra nästan raka vägen till Bibliotekshuset där vi mediafolk skulle spela in Webb-TV för Karlstad Kommun. 4 timmar stod jag och filmade när politikerna pratade! 4 timmar! Det var jobbigt, jag har sååå ont i fötterna nu. Och jag är förjävla trött... Så därför ska jag hoppa i säng nu tror jag. Gonatt!


 
Coldplay

 
Jag och Victor

 
Globen

Vårt budgethotell


Victor, i nån galleria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0