Utrota mensen?

Det har spöregnat typ hela dagen hittills, det är rätt mysigt faktiskt. Hihi. Orkar ändå inte göra nånting p.g.a huvudvärk och mensvärk (mindre mysigt)...
Fast jag var faktiskt på Bergvik en sväng med mamma förut. Köpte två par skor - ett par nya träningsdojjor och ett par höstskor/stövlar.

Igår bokade jag och Victor hotell och tågbiljetter till Stockholm, den 17:e september drar vi ju dit för att se Coldplay. Jag längtar :)
Igår var även sista skoldagen innan vår 4 veckors praktik, dock ska jag vara på skolan en del ändå eftersom jag och Linda ska redigera Vårruset-filmen till IF Götas hemsida. Men är ledig på måndagar och tisdagar ;D sen ska vi vara med och sända Webb-TV för Karlstads kommun på torsdagskvällar också. Blir nog spännande! Testade att spela in i TV-studion i skolan igår, det var stressigt och rätt jobbigt (speciellt eftersom jag inte mådde särskilt bra) men kul. Jag tror resultatet blev rätt bra tillslut också faktiskt.

Nu ska jag snart göra en blåbärs och-hallonpaj, sen sticker jag nog till Victor ikväll och myser lite. Och imorgon blir det jobb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0