Framtidsplaner

Nyss hemkommen från Göteborg, har spenderat dagen hos mina kusiner. Hann tyvärr inte gå nåt på stan, men det gjorde faktiskt ingenting... Vädret var ju helt underbart iaf, det har redan börjat bli knoppar i buskarna där nere. Love it!

Jag älskar Göteborg, har alltid gjort och nu är jag nästan säker på att det är dit jag kommer flytta så småningom. Det beror sjävlklart på vad som händer i mitt liv - vad jag ska plugga till, jobba med, om jag träffar nån kille som också vill bo där osv osv... Men ja, jag har min lilla plan i huvudet iaf och det känns bra :P

Nu ska jag alldeles strax sova, egentligen har jag en massa mer att berätta men är för trött nu så det får bli en annan gång ^^ Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0