Full fart

Nu är halva veckan avklarad och det känns jäkligt skönt. Praktiserade och jobbade efter det både igår och idag, det gick faktiskt bättre än vad jag förväntat mig, men jag kommer nog ändå va död när veckan är över... Det brukar komma efteråt sådär, medan det är full fart så flyter man bara med och går av sig själv och sen när det är slut så däckar man ihop typ. Eller i alla fall jag :P

Fick iaf sluta en timme tidigare från jobbet idag, det var skönt även om vi inte fick betalt för den sista timmen... Datorerna, eller dialersystemet, krånglade nämligen. Så jag och Malin gick och satte oss på McDonalds en timme istället, käkade hamburgare och glass, det var mysigt :)

Pappa kom hem från Norge idag också, han har vart borta i typ två veckor nu så det var lite skönt att se honom igen faktiskt ^^

Imorgon börjar jag 11 och slutar kl 17, sen efter det ska jag på bio med skolan :)
Ska försöka hinna träna imorgon innan jag drar till praktiken också har jag tänkt, för nu har äntligen min förkylning gått över! Nästan iaf...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0