Män som hatar kvinnor

Idag när jag var påväg till jobbet så mötte jag nån italiensk snubbe (han pratade svenska dock, med brytning) som frågade vart Arena låg, han skulle dit och fota sa han. Jag förklarade och pekade och sen när jag var klar så kollade han på mig och sa "Du, du ser riktigt fin ut. Du skulle inte vilja tjäna lite pengar?" Haha. Jag som modell?! Skulle inte tro det va... Dessutom nämnde han aldrig vad för sorts bilder han skulle ta och han såg lite för sliskig ut för att jag skulle våga tacka ja. Tänkte direkt på dendär Beck-filmen om en liten tjej som blir lurad av nån fotograf... :P Hehe så det slutade med att jag sa nej tack och sprang därifrån typ.

Sen var det praktik och sen efter det bio med rörlig bild-gruppen. Så nu har jag äntligen jag också sett Män som hatar kvinnor, och ja - den var bra. Inte så att det är min nya favoritfilm, men den motsvarade helt klart mina förväntningar iaf ^^

Nu ska jag nog gå och lägga mig snart, är skittrött. Imorgon börjar jag inte förrän 14.30 =) Fast då jobbar jag kvällen också vilket kanske är mindre kul, men har ändå inget vettigare för mig... :P sen kan det vara bra att få känna på hur det är att va på en restaurang på kvällen, det blir nog massor att göra så tiden lär gå fort. Slutar vid 9 nångång så jag hinner ju faktiskt gå ut på kvällen också om det skulle va så. Får se imorgon hur det blir helt enkelt.

Justde jag drömde en helt crazy dröm inatt, igen haha. Orkar inte dela med mig av den nu dock, får bli en annan gång... Kanske. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0