Slut på det roliga

Idag har jag:
* Städat rummet
* Städat fågelburen
* Pluggat
* Kollat på Pride & Predjucice (egentligen skulle jag läst boken på engelska men jag pallar inte)
* Tränat

Känner mig riktigt duktig, faktiskt.
Imorgon börjar skolan igen, suck. Men det ska bli skönt ändå, lika bra att ta tag i skiten liksom - det är bara åtta veckor kvar till studenten!! Galet nästan.

Projektarbetet ska vara inne på onsdag också, börjar få lite panik. Vi är fortfarande ganska långt ifrån klara, så vi lär få jobba järnet imorgon och på onsdag typ.

Imorgon ska jag klippa mig också, vet inte riktigt hur men det lutar åt att spara längden på håret och klippa snelugg. Egentligen vill jag testa att klippa av håret i en page, men jag vågar inte riktigt det just nu så det får nog bli till hösten istället.  Kommer troligtvis en bild på resultatet imorgon eller övermorgon eller nått ^^

Nu ska jag borsta tänderna och plugga lite till innan jag somnar. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0