Stress, stress, stress.. då blir man sjuk

Jag har visst inte uppdaterat på tre dagar... Men jag har mått jäkligt dåligt med huvudvärk, feber, illamående och ont i halsen. Igår mådde jag så illa så att jag knappt kunde sitta upp och hade samtidigt spränghuvudvärk, så jag klarade inte av att sitta vid datorn.

Idag är det lite bättre, dock är jag helt svullen i halsen och kan inte svälja + att jag inte har någon matlust över huvudtaget, så det blir inget jobb ikväll heller. =/
Släpade mig i alla fall iväg till skolan en sväng för att fixa klart projektarbetet, så nu har vi lämnat in projektrapporten, men självklart skulle datorn krångla så vi inte kunde redigera klart filmen. Får göra det imorgon istället.

Nu måste jag skriva klart mitt psykologiarbete, har inlämning på måndag och jag är i Leksand hela helgen på tränarkurs. Och imorgon är det kommunfullmäktige på kvällen, blä.



Såhär ser jag ut i håret nu btw


Nerklottrad almanacka, jag hatar denna veckan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0