Underbart

Idag var en bra dag! Allt har gått min väg för en gångs skull, om man bortser från att jag cyklade in i en gubbe imorse... Heh.

Jag var i alla fall förbi Nöjes innan jobbet och kollade om dom möjligtvis hade fått in en upphittad kamera, och ja då det hade dom! Och det var min kamera! Fatta hur lycklig jag blev, och lättad framförallt. Puh!
Sen fick jag lite plugg överstökat, känner mig duktig. Och jobbet gick bra idag med. En viss person pratade med mig också och det kändes bra, han gör mig glad jämt på nåt konstigt sätt. Vet egentligen inte om det är så bra, men det känns bra i magen just nu iaf... och det är huvudsaken :P

Allt jobbigt denna veckan är överstökat nu (förutom lite mer psykologiplugg som måste göras) och imorgon har jag min massage och ansiktsbehandling att se fram emot. Underbart! :)



Mina och Lindas festivalbuss-biljetter till Hultsfred kom idag också, tillsammans med ett rabatt-kort på kondomkungen.se. Haha ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0