Leksand

Fan vad jobbigt det är att komma hem och sätta sig vid datorn efter att ha vart borta en hel helg alltså, med en massa olästa mail, en jävla massa olästa blogginlägg och bilder på bilddagboken. Det är inte lätt :P jag måste skaffa en laptop sen när jag får råd någon gång.

Helgen har varit helt galen förövrigt.
Det började med att vi höll på att få en hjärtattack när vi kom fram till stugan och upptäckte att vi skulle bo tillsammans med Adrian Schultheiss, en av Sveriges och världens bästa konståkare! Det var hur coolt som helst.
Sen dagen efter när vi kom till ishallen så upptäckte vi att Lotta Falkenbäck (före detta svensk/nordisk mästare, vm-åkare och numera kommentator i SVT) var där och att hon skulle vara med som ledare på kursen. Sen bodde vi hur fint som helst, i en stuga som låg precis vid vattnet där det låg en lång strandpromenad och så underbart väder på det. Hade jag sluppit vara dyngförkyld och om tågen och bussarna inte hade krånglat så hade det varit en perfekt helg, verkligen. Ångrar att jag inte tog med digitalkameran också så att jag hade kunnat ta lite bättre bilder!

Nu måste jag gå och plugga igen, har prov imorgon på något som jag inte visste att vi hade förrän idag. Känns bra, IG here I come! Jag är så trött på skolan nu så jag tror jag dör. Jag försöker peppa mig själv genom att tänka att det här är det allra sista vi gör, sen behöver jag aldrig någonsin plugga mer om jag inte vill - men det hjälper inte. Jag orkar inte. Blä.






 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0