Blä

Gud vad allt är rörigt i mitt huvud just nu.
Jag önskar att jag hade koll på vad jag vill och vart jag har folk, det skulle underlätta en hel del, men det har jag inte... Trodde det ett tag men icke sa nicke.

Och det här påsklovet kommer gå åt att få en massa viktiga saker överstökade, vilket suger. Tur att jag har bokat in ansiktsbehandling och massage på torsdag, där får jag åtminstone två timmar att bara koppla av ^^

Idag har jag iaf fått en av dom jobbigaste grejerna överstökad, det känns bra. Sen gick det bra på jobbet också för en gångs skull, eller iaf bättre än på länge.
Imorgon ska jag till apoteket, sen förbi Nöjes och se om min kamera är där (har fortfarande inte hittat den!) och sen blir det jobb igen. Måste börja plugga på psykologin också, vi har prov måndagen direkt efter lovet :(

Usch nu ska jag försöka stänga av hjärnan och sova. Och hoppas på att jag inte drömmer om dig inatt igen...
Puss!


Bjuder på en inte alltför snygg bild på mig själv... Älskar skinnjackan iaf, bästa köpet någonsin :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0