Glad påsk

Kvällen igår var nice, kände att det blev lagom mycket av allt för en gångs skull^^
Slutade iofs med att jag grät en liten skvätt innan jag somnade men ah... Det berodde mest på att jag tänkte för mycket. Och att jag fick ett fint sms av en person....

Jag kom fram till en hel del saker igår... Min hjärna känns lite urrensad nu vilket är skönt. Jag behöver inte ha ont i magen för vissa saker längre, jag vet (eller är åtminstone liite mer på det klara med) vart jag har folk... Så nu är det bara att gå vidare, I guess. Bort med alla personer som bara rör till mitt liv, som bara vill ha mig till vissa saker och som jag bara duger för i vissa situationer... Jag är värd mer än så, det vet jag :)

Efter påsk måste jag börja leva lite sundare igen känner jag, jag har ätit skitdåligt och knappt hunnit träna alls under dom senaste veckorna. Det är iofs inte så lätt när man har praktik (på ett cafe/restaurang dessutom där man får gratis mat) hela dagarna och jobbar på kvällarna. Men nu är det lov och sen rullar allt igång som vanligt igen och då ska jag ta tag i det igen!

Imorgon drar jag till Göteborg, hinner troligtvis inte skriva mer här innan dess så ha en glad påsk allihopa! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0