Less

Woho, jag är uppe och iordninggjort fem timmar för tidigt...
Skulle egentligen åkt till skolan nu och gjort klart projektarbetet, men Linda är fortfarande för sjuk tydligen. Typiskt. Vad fan ska jag göra nu?
Kanske skulle ringa vårdcentralen ändå och gå dit och ta halsprov, bara för att ha nåt att göra... Fast näe.
Om min hals vore helt bra så skulle jag dragit och tränat, men det är inte värt om jag vill satsa på att bli frisk nångång. Och det vill jag, är sjukt trött på detta just nu.

Jag är trött på det mesta nu, faktiskt.
Jag vill bara att det ska bli sommar och studenten, och Hultsfred och Mallorca.
På torsdag är det valborg också, men jag har ingen lust med det i år. Är ju inte frisk heller, så det kanske får bli en hemmakväll för första gången på flera år. We'll see...

Kommentarer
Postat av: Josefin

Hoppas du kryar på dej snart!

2009-04-29 @ 11:42:16
URL: http://sunup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0