Vårvårvår <3

Vilket otroligt underbart väder det är ute, satt på altanen förut och pluggade psykologi och jag svettades så att jag fick ta av mig till linne. Blev nog litelite brunare pågrund av det :) Hoppas verkligen att resten av våren/försommaren blir lika fin nu så att man kan se fräsch ut till studenten och balen, utan att fuska så mycket med solarium ^^

Om nån timme ska jag iväg på ett boxningspass, ska bli skönt. Tyvärr är det inte söt-Johannes som har det idag utan någon tjej som jag inte vet vem det är, men det blir nog kul ändå. :)

Ikväll hade jag egentligen velat gå ut, det är skumparty på Arena bland annat, men alla verkar va upptagna på annat håll. Så vi får se vad som händer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0