2009

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Japp, mycket! Tatuerat mig, tagit studenten, flyttat hemifrån, åkt utomlands själv b.la.
Höll du några av dina nyårslöften? Gav inga löften tror jag, blir bara samma varje år som jag ändå inte håller
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Dog någon som stod dig nära? Nej
Vilka länder besökte du? Spanien, Finland & Lettland
Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010? Känns som om jag har fått typ allt jag önskar mig^^ lite fler vänner i Sthlm i så fall, ett lite mer varierande jobb kanske
Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 11 juni & 26 september
Största misstaget? Hmm vet inte
Har du varit sjuk eller skadat dig? Varit sjuk en del..
Bästa köpet? Hultsfredbiljetten kanske
Vad spenderade du mest pengar på? Mat/godis och utekvällar skulle jag tro.. & lägenheten
Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja. Att få ta studenten och bli tillsammans med världens bästa^^
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? "Sex on fire" med Kings of Leon
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare!
Vad önskar du att du gjort mer? Kanske stått på mig och sagt mer vad jag tycker/känner
Vad önskar du att du gjort mindre? Tänkt
Hur tillbringade du julen? Firade hemma med släkten & Mattias :) Bästa på länge
Blev du kär i år? Ja :)
Favoritprogram på TV? Typ Bonde söker fru och Mammas pojkar haha, och Andra Avenyn
Bästa boken du läste i år? Hmm har knappt läst nånting tror jag
Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Minns inte faktiskt
Något du önskade dig men inte fick? Fortfarande en hund.. som alla andra år:P
Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Såg Backyard Babies på Nöjes :)
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Knappt alltså, jag är rätt nöjd
Vad fick dig att må bra? Alla underbara människor runtomrking mig, att få känna att jag faktiskt är bra på någonting & kan lyckas med saker

Kommentarer
Postat av: astrid

Åh, detta var härligt att läsa :D

och det var mkt skoj att träffa dig igår!!

Vad tykte du om filmen? :)

2010-01-01 @ 05:40:19
URL: http://disktrasa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0