Bortkommen

Två veckor kvar till jul.

Jag har bara köpt en enda julklapp och har ingen aning om vad jag ska köpa till dom andra, det är väl iofs som det brukar vara... Fast i år känns det inte som om jag hinner med alls, det är verkligen annorlunda att jobba mot att gå i skolan, jag kom på nyss att det är lucia i helgen. Första gången på typ... en jävla massa år, som jag inte ser på eller medverkar i ett luciatåg. :O

Jag är rätt förvirrad nu alltså. Känner mig mest bortkommen.
Jag vet knappt vart jag hör hemma längre, den här lägenheten är ju liksom inte våran eftersom vi bara hyr den i andrahand tillsvidare, och jag är ungefär lika mycket hos Mattias som här. Hammarö har jag ju lämnat bakom mig så det känns inte heller som hemma...

Meen vi har typ bestämt att jag ska flytta in till Mattias i slutet på januari eller ngt, då blir nog allt mycket bättre :) Hoppas jag.

I förrgår var jag på världens roligaste träningspass, dance-aeorobics. Det ska jag lätt börja gå på varje vecka! Har sjukt ont i ryggen nu dock, det märks att jag inte har tränat på länge alltså...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0