In love

Den här julen slår nog nästan alla jular hittills iaf, kunde inte varit mer perfekt.
Och det mesta tack vare min helt underbara pojkvän :)
Nu är han dock på tåget påväg hem till Stockholm, och imorgon drar han utomlands i tre veckor. Tre veckor fan, jag vet inte hur jag ska överleva... Det kommer bli sjukt jobbigt med tanke på att vi inte varit ifrån varann i mer än tre dagar sen vi blev tillsammans. Men men.. När han kommer hem flyttar jag in hos honom, det kommer bli loooovely!

Här får ni några fina bilder från hela julen hittills, julafton firade vi med lite folk från pappas sida och juldagen med mammas. Sen var vi ute igår också med Linda & co, hamnade på Score, det vart en rätt intressant kväll.. :P


 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0