Fixardagar

Har spenderat dom två senaste dagarna på stan typ, hittade inget på mellandagsrean dock utan bara massa annat. Som vanligt. Fick i alla fall med mig en ny väska, skjorta, tjocktröja, vantar och en kalender.
Har även hunnit vaccinera mig mot svinis (bättre sent än aldrig..) och fixat min fina klocka jag fick i julklapp av Mattias, så den passar nu :) Ordnat med adressändring också så att jag kommer stå skriven i Täby från och med 15 januari.

Börjar få lite ångest över nyår och att jag tog beslutet att vara kvar i Karlstad, det verkar inte finnas något kul att göra.. Men nu är det för sent att ångra sig, jag hinner inte åka till Sthlm och vet egentligen inte vad jag skulle gjort där heller riktigt. Så det kommer suga röv i år... Men allt kan ju inte vara perfekt jämt. ^^

Nu ska jag i alla fall snart göra mig iordning och dra till Therese på glöggkväll typ. Kan nog bli trevligt.
Sen i morgon kväll ska jag på bio med min lilla familj (igen, har vart på bio tre gånger den senaste månaden tror jag haha) & se Luftslottet som sprängdes :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0